Mi volt a reakciója, amikor kiválasztották az Azzaro reklámra?
Nagyon boldog voltam, hogy engem választottak. A vizuális koncepció az én ötletem volt, és úgy gondolom, hogy fontos, ha kombinálják a márkát a képpel. 100%-ig elégedettnek kell lennünk, mert ez része a karriernek és az egész életünknek.
Az Ön véleménye szerint van különbség a projektben a nemzetközi környezetben, vagy a helyi szinten? Milyen képet szeretne közvetíteni a márka nemzetközi nagyköveteként?
Teljesen világos: Minél több nemzetközi, annál jobb. Ez nem jelenti azt, hogy fontos lenne, de azt hiszem, a dolgok így jobban inspirálnak. A vizuális élmények is meghatározzák az emberek véleményét a művészetekről. Mostanáig sok olyan emberrel dolgoztam, akiket csodálok, és ez számomra nagyon fontos.
Végre elmondhatja magáról, hogy dolgozott Steven Kleinnel. Milyennek tartja őt?
Igen, tény, mindig is akartam képeket készíteni Steven Kleinnel. Ő egy kiváló fotós. Sok munkája volt, és nagyon akartam dolgozni vele.
Milyen volt vele dolgozni?
Néha nem tudja az ember, mire számíthat , de én nagyon elégedett voltam, nagyon örülök, hogy ilyen egyszerű és kellemes vele dolgozni.
Milyen hatással van Önre, ha parfümöt visel? Hogy érzi magát?
Az illat nagyon fontos. Az emberek illatára mindig emlékszünk. Tehát nagyon fontos a jó illat, nem igaz? Vagy valami, ami vonzza a figyelmet.
Mindig ugyanazt a parfümöt viseli?
Általában hordhatom a parfümöt egy ideig, néhány évig, néha nem.
Hogy érzi magát, hogy Önt választották ki a kampányra?
Igazán nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy kiválasztottak erre a kampányra. Én meg vagyok győződve arról, hogy a siker és a kreativitás együtt jár, és örültem, hogy felajánlották nekem ezt a lehetőséget. Tetszik az érzés, amit ez a parfüm ad nekem.
Van olyan dala, amely tükrözi az Azzaro Pour Homme mondanivalóját?
Igen! Már van egy cím: "You've got the funk". Azt hiszem, hogy ez tökéletes lenne az Azzaronak.
(2009. New York) |